2011. november 16., szerda

Gondolatok

Gondolkodóba vagyok zuhanva. Most merre tovább? Vadiúj dolog nekem a blog írása, ráadásul előre megfontolt szándékaim voltak/vannak vele. Csak fogalmam sincs róla, hogy azt úgy szokás-e, meg egyáltalán... Mindenesetre izgalmas a dolog, bár lehet, hogy csak az újdonság varázsa teszi azzá. :-)
Belevágok abba, amit elterveztem, elvégre mi bajom lehet? Maximum nem váltja be a hozzá fűzött reményeimet... Ez is egyfajta "Reményhajsza". :-)

A blog is a könyveimről szól, azt szeretném, ha minél többen megismernék őket. És ki tudja, hátha találok még olyanokat, akiknek "bejön", amiről írtam! :-)
Tudom, hogy Mindenki ízlését nem szolgálhatom ki, de azt kétlem, hogy Senkiét sem sikerülne!
Ez a mondat akár a mottóm is lehetne...

Tehát a terv: Étvágygerjesztő részletek (egész fejezetekben gondolkodom, kérdés, elbírja-e a rendszer?) közzététele. Természetesen NEM szándékozom a teljes kézirato(ka)t felpakolni, amiért előre is bocs mindenkitől!
Tartok tőle, hogy a formázás nem marad ugyanolyan (bár szeretném), de igyekszem majd kiküszöbölni/megoldani a problémát.
Új fejezet feltöltése terveim szerint heti rendszerességgel történik majd, hacsak, ... de ez majd menet közben úgyis kiderül.

És végezetül a mondat, amit kénytelen vagyok iderakni: A fejezetek szerzői jogvédelem alatt állnak.

Az elkövetkezőkhöz jó szórakozást kívánok!
:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése