2012. április 9., hétfő

Ha az ebállat fürdik... :-)

EBMONOLÓG
  

Most, hogy már szinte éjjel-nappal füttyögnek a madarak, tényleg nem bírsz magaddal? Miért van az, hogy átlag négyhavonként megbomlik az agyad? Soha nem jutott még eszedbe, hogy ilyenkor mit teszel velem? Nem mondom, a természetes vizekbe szinte azonnal belevetem magam, de ez a kád dolog nem szép tőled. Tudom, hogy faorrú vagy, de nem lehet, hogy ennek a samponnak a szaga valóban tetszik neked! Jelzem, éreztem, hogy készülsz valamire, hiszen séta után nem adtál enni, és elővetted a törölközőmet is. Ekkor már tudtam, hogy gáz van, és az is világos volt, hogy MEG AKARSZ FÜRDETNI. Köszönd a neveltetésemnek, hogy nem bujdokolok világgá, és a HOPP parancsra tényleg abba a bébiszagú, habos löttybe vetem magam, amit a kádba raktál! De megjárod te is, hiszen a nap is lemegy, ameddig a víz átáztatja a bundámat. Na, azért! Ezer mákod van, hogy a fülemet bevattáztad, és a szemembe nem kened bele ezt a samponnak nevezett undormányt! Ügyes vagy, látod, ezt most jól csinálod! Sokkal jobban, mint a kutyakozmetikus. Hiába, szeretlek. Ilyenkor ellágyulok, és úgy gondolom, hogy mégiscsak megérdemled a Gazda nevet. Méééég, masszírozz egy kicsit! Na! Süket vagy? Bezzeg, amikor észreveszek egy macskát, már a fülem tartásából látod, hogy mikor készülök indulni, most meg nem érted a felpúpozott hátamat, az ívbe hajló farkamat, a toporgó lábaimat, a felemelt orromat, és a kéjes nyögéseimet! Uram segíts! Képes vagy fél órán keresztül leáztatni rólam ezt a habos trutymót akkor, amikor vízórád van? Ha rám hallgattál volna, el sem kezded! Látszik, hogy te sem tudod, mit is akarsz! Ameddig áztattál, nem szabadott rázogatnom magam, most meg egymás után többször is kéred. Szerencséd, hogy kettőnk közül én vagyok az értelmesebb és a toleránsabb. Itt van, fröcsköl a lé a bundámból, most végre boldog vagy? Hurrá! Kint vagyok! Hozd a törölközőket, aztán törölgess! Azt legalább szeretem. Ezt nem hiszem el! Szinte már bizonyos, hogy megvesztél! HAJSZÁRÍTÓ? Nekem bundám van, te csökkentértelmű, nem hajam! Jól van, ne pattogj! Megyek már! Remélem, leszárad a karod tőből! Vagy legalább ez a melegszél-gép elromlik! Na, azért! Ez a száraz törölköző itt a hasam alatt nem is olyan rossz ötlet. Még a KEFE is? Átképzed magad, drágám? Azt persze mélyen elhallgatod előlem, hogy az elődöm, a szetter sem volt fürdésileg maga a tökély. Őt be kellett raknod a kádba. Meg elbujdokolt. Van benned egy kis szadista felhang azért. Ahelyett, hogy megértetted volna őt – és persze engem is – elvitted a kutyakozmetikushoz. Ezért döntöttem úgy, hogy én engedek az erőszaknak. A haverok mesélték a téren, hogy a nagy előd bizony a nyíróollót is megharapta! Egy szetter! Belátod már, hogy a FÜRDÉSSEL mennyire ki lehet hozni a kutyát a sodrából? Mit gondolsz bogárkám, neked miért nincs bundád? Azért bizony!Mert már  leázott! Most meg télen kell a kucsma, kesztyű, nagykabát!
Szóval mindjárt száraz vagyok… Mennyit is vacakoltál ezzel a szárogatással? Két vagy inkább három órácskát? Probléma egy szál se, nézzük, mit kell tenned: Kifertőtleníted a kádat, felmosod a lakást, stb. Eressz, látni akarom, hogy mit műveltél!
Mit tettél te szerencsétlen! Igen, tök jól látod! Dupla olyan széles lettem, mint tegnap voltam!
Most mit mondok lent a többieknek? Megfürdettek és ez csak a szőröm? Ugyan eddig sem voltam egy etióp alkat, de most, hogy feltunningoltad a szőrömet, olyan széles a hátam, mint egy teniszpálya. Pedig már olyan remekül rám simult! Most meg szálanként megszámolhatod.
Ilyen megaláztatás után akár már enni is adhatnál! Hiába, a jó szívem! De legalább fürdés szempontjából egy időre megnyugszol. Egyébként más bajom tényleg nincs veled. Legyen, bevallom, igen, határozottan az elviselhető kategóriába tartozol. Tudsz főzni – isteni ez a csirkenyak rizzsel és zúzával! – játszol is velem, szeretsz is, nyaralni is elviszel, nem követelsz sokat – el ne szálljon az agyad, keveset se! – és rengeteget simogatsz. Lehet, hogy most mégsem szököm meg. Majd a következő fürdetés előtt, de ezt még átgondolom. Kimerítő volt a délelőttöm, meg a kaja sem volt rossz, úgyhogy most hagyjál egy kicsit aludni! Jut eszembe! Nem volt egy utolsó ötlet tőled ez a párna! Jól van, ne rinyálj már ennyire! Veled maradok, üsse kavics, még meg is bocsátok, csak hagyjál végre aludni egy kicsit!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése