2017. június 7., szerda

Skolik Ágnes: Olasz vacsora

A könyv adatai:

Szerző: Skolik Ágnes
Cím: Olasz vacsora
Kiadó: Magánkiadás
Kiadás éve: 2016.
Oldalszám: 140
Kivitel: puhatáblás, ragasztókötött

Hátsó borítószöveg:
Amikor étterembe megyek, mindig izgatottan lapozgatom az étlapot, és keresem meg az ínycsiklandozónak ígérkező fogást. 
Így voltam az Olasz vacsorával is. 
Megnéztem a kínálatot, és szépen végigettem az egészet, az elejétől. 
Mondhatom, igazán jól esett! 
Minden fogás a helyén volt, ízletes volt, és a szerzővel együtt éltem át az élményeket. 
Így hát jó szívvel ajánlom mindenkinek, és még az sem lehetetlen, hogy repetázásra is sor kerül. 
Jó étvágyat kívánok az Olasz vacsorához! 
Póli Róbert

A könyv novellák sorozata. Az előétel a régmúlt, a szerző gyermekkorába kalauzol vissza. Az ételsoron végighaladva eljutunk napjainkig. Ízletes ételsor, szerettem olvasni.

www.skolikagnes.hu




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése