2016. október 29., szombat

Ajánlat - 2016.11.15-ig

Kedves Mindenki!

Határidős, vissza nem térő ajánlatom a következő:

Aki szeretné, annak elküldöm elektronikus formában (nem e-könyv, csak egy egyszerű, kéziratból gyártott pdf) a Reményhajsza-sorozat első kötetét. 

Azonban néhány betartandó feltételem van:

  • nem küldhető tovább
  • nem tölthető fel sehová
  • olvasás után kérek privátban visszajelzést
A továbbiak csak kérések részemről:
  • amennyiben tetszett, lehet kedvelni a regények facebook oldalát, illetve az írói oldalamat
  • szintén tetszés esetén a regény ajánlása bárhol, bármikor, bárkinek :-)

Elérhetőségek:

A regények facebook oldala:

Írói facebook oldal:

e-mail:
sylvia.river0306@gmail.com 

Nos, Kedvesek, rajtatok a világ szeme, de az enyém mindenképpen! :-)




40 megjegyzés:

  1. Szia! Szeretném kérni a regény első fejezetét :)
    email címem: szaboalexanra0@gmail.com
    Köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Alexandra, biztos, hogy jó ez az e-mail cím?

      Törlés
  2. Alexandra, ha csak az első fejezetre vagy kíváncsi, azt megtalálod itt, a blogon, ha viszont a teljes könyv érdekel, akkor ellenőrizd légy szíves az e-mail címet, amit megadtál, és ha jó, akkor jelezz vissza légy szíves! Köszönöm! SR

    VálaszTörlés
  3. Szia,én szeretném elolvasni a könyvet. E-mail címem: baranyaiadri@gmail.com.
    Előre is köszönöm, Adri

    VálaszTörlés
  4. @Alexandra: Kizárásos alapon a hiányzó d betűvel kipótoltam az e-mail címedet, remélem, úgy jó és megkapod a mailt.
    @Adri: Elküldtem, köszönöm az érdeklődést! :-)

    VálaszTörlés
  5. Szia, én is szívesen elolvasnám.
    mrn.nemeth@gmail.com
    Kösz
    Mariann

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mariann, elküldtem a könyvet, jó szórakozást kívánok!

      Törlés
  6. Szia,én szeretném elolvasni a könyvet. E-mail címem:kekbalna1@gmail.com
    Köszönöm Flórika Erzsébet

    VálaszTörlés
  7. Kedves Sylvia! Szeretném kérni én is a könyvet. E-mail címem: nsircsy@gmail.com
    Köszönöm Németh Irén

    VálaszTörlés
  8. Kedves Erzsébet és Kedves Irén!
    Mindkettőtöknek elküldtem, jó szórakozást kívánok hozzá! :-)

    VálaszTörlés
  9. Szia, én is nagyon szívesen elolvasnám a könyved. norasz80@gmail.com köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  10. Szia!Szeretném elolvasni a könyvet. Email: zeneigabi@gmail.com köszönöm

    VálaszTörlés
  11. Szia! Én is szeretném a könyvet. :-)
    A címem: molneva0115@gmail.com

    Köszönöm, Évi

    VálaszTörlés
  12. Kedves Nóra, Gabi és Évi!
    Elküldtem Nektek a könyvet. :-)
    Olvasás után némi visszajelzést szívesen vennék!
    Jó szórakozást kívánok!

    VálaszTörlés
  13. Szia.Én is szeretnèm elkèrni. kertiangelajudit@gmail.com köszönöm szèpen ☺

    VálaszTörlés
  14. Szia! Engem is érdekel a regény.krisztabea@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Kedves Angéla és Kriszta!
    Elküldtem, jó szórakozást kívánok! :-)

    VálaszTörlés
  16. Szia! Érdekel a könyv! Elküldenéd?? ildiko.szalai1004@gmail.com
    nagyon köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  17. Szia, szeretném én is a könyvet. E-mailem Krisztina.toth.03@gmail.com nagyon köszönöm

    VálaszTörlés
  18. Szia Sylvia! Szívesen elolvasnám a könyvedet. E-mail címem: vargazne63@gmail.com. Köszönöm szépen!😊

    VálaszTörlés
  19. Szia! Én is szeretném elolvasni :)
    Előre is köszönöm!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Júlia! Kérek egy e-mail címet!

      Törlés
    2. Bocsánat, lemaradt :(
      heczl.julia@gmail.com

      Köszönöm szépen!

      Törlés
  20. Kedves Sylvia! Én is szívesen elolvasnám a könyvet. Email: anita881101@gmail.com Köszönöm!

    VálaszTörlés
  21. Kedves sylvia én is szeretném el olvasni. :csonkaszilvi27@gmail.com. Elölre is köszi!

    VálaszTörlés
  22. Szia!
    Nekem is elküldenéd?
    kbalogh34@gmail.com címre.
    Nagyon köszönöm.

    VálaszTörlés
  23. szia szerteném kérni a könyvet botatamasne1971@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Szia.Én is szeretném elkérni. ercsi7@gmail.com Köszönöm szépen!!

    VálaszTörlés
  25. Szia szeretném én is kérni redilildi @gmail.com Köszönöm!

    VálaszTörlés
  26. Szia
    Én is szeretném elolvasni a könyvet.
    dravecz@gmail.com az email cimem
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  27. Szia, engem is érdekelne a könyved. :) blanku4444@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. Szia!
    Én elolvasnám :) p.monika0418@gmail.com az email címem:)

    VálaszTörlés
  29. Szia. Szeretném én is elolvasni. dudassziszka@gmail.com
    Köszönöm szépen
    Dudás Szilvi

    VálaszTörlés
  30. Mindenkinek elküldtem, aki kérte. :-) Ha valaki kimaradt volna, jelezze!

    VálaszTörlés
  31. Szia! Szeretném én is elolvasni.Köszönöm szépen!
    jeritserzsi@gmail.com

    VálaszTörlés
  32. Szia. Szeretném én is kérni, ha lehet még. Szìvesen elolvasnám. A cìmem:hbandrea@citromail.hu.
    Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  33. Szia! Nagyon szeretném elolvasni a könyvedet. schultzzs@gmail.com
    Köszönöm.
    Üdvözlettel: Zsóka

    VálaszTörlés
  34. Köszönöm az érdeklődéseteket, remélhetőleg mindenkinek elküldtem a sorozat első kötetét, aki kérte.
    Ha mégsem így történt volna, és valaki kimaradt, az kérem, jelezze!!!

    VálaszTörlés